Standardy obsługi - ankieta
MENU

Szanowni Państwo,

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów Starostwo Powiatowe w Legionowie wdrożyło "Standardy Obsługi Klienta". Przestrzeganie ich sprawia, że nasz Urząd będzie dla Państwa miejscem, w którym spotkacie się z profesjonalną, zaangażowaną i życzliwą obsługą. Państwa opinia jest dla nas ważną wskazówką, co należy zrobić abyśmy wspólnie z Państwem stworzyli przyjazny i zarazem profesjonalny Urząd.

Pracownicy Starostwa Powiatowego w Legionowie

Jak często odwiedza Pan/Pani starostwo?*:
Prosimy o wskazanie jednostki organizacyjnej, w której była załatwiana Pani/Pana sprawa:
Prosimy o zaznaczenie, w jakim stopniu zgadza się Pani/Pan z poniższymi twierdzeniami
1. Z łatwością odnajduję istotne informacje na stronie internetowej Starostwa*:
2. Nie miałem problemu z dodzwonieniem się do Starostwa i uzyskaniem rzetelnej informacji w mojej sprawie*:
3. Tablice informacyjne, ogłoszenia, broszury i ulotki są prawidłowo rozmieszczone i aktualne.*:
4. Miejsca, w których oczekuję na załatwienie sprawy i mogę wypełnić dokumenty, są dobrze zorganizowane i wystarczające*:
5. Pracownicy Starostwa o godz. 8.00 są gotowi do obsługi Klienta (włączone komputery, przygotowane pieczątki i inne materiały)*:
6. Pracownicy Starostwa ubrani są odpowiednio do miejsca pracy i noszą identyfikatory.*:
7. Pracownik, który mnie obsługiwał, wykazał się pełnym zaangażowaniem w procesie realizacji mojej sprawy m.in. pomógł mi w wypełnieniu dokumentów, poinformował o terminie załatwienia mojej sprawy.*:
8. Pracownicy Starostwa, aby przyśpieszyć załatwienie mojej sprawy kontaktują się ze mną telefonicznie i poprzez pocztę elektroniczną*:
9. Pracownik Starostwa, który mnie obsługiwał, posiadał niezbędną wiedzę i umiejętności (znał przepisy i potrafił się nimi posługiwać).*:
10. Pracownicy właściwie reagują na przekazywane przeze mnie uwagi, skargi i wnioski, a w przypadku pomyłki przyznają się do błędu i przepraszają.*:
11. Pracownicy Starostwa odnoszą się do mnie z szacunkiem, są życzliwi i pomocni.*:
 
*Pola obowiązkowe