sobota  21 października
  A A A
WERSJA STANDARDOWA  PL  MAPA  PL EN DE RU

TELEADRESY


WYDARZENIA

Październik
PN WT ŚR CZ PT SO ND
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
 

 

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA

Generated with MOOJ Proforms Basic Version 1.3
* Pole wymagane

Szanowni Państwo,

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów Starostwo Powiatowe w Legionowie wdrożyło
"Standardy Obsługi Klienta". Przestrzeganie ich sprawia, że nasz Urząd będzie dla Państwa miejscem,
w którym spotkacie się z profesjonalną, zaangażowaną i życzliwą obsługą.
Państwa opinia jest dla nas ważną wskazówką, co należy zrobić abyśmy wspólnie z Państwem stworzyli
przyjazny i zarazem profesjonalny Urząd.

                                                                 Pracownicy Starostwa Powiatowego w Legionowie

I.

Jak często odwiedza Pani/Pan Starostwo *
Rzadziej niż 1 raz w roku
Zazwyczaj 1 raz w roku
Kilka razy w ciągu roku
Wiek *
Do 30 lat
Między: 30 a 45 lat
Powyżej 45 lat
Wykształcenie *
Podstawowe
Zawodowe
Średnie
Wyższe
Gmina, w której Pani/Pan mieszka: *

II.

Prosimy o wskazanie jednostki organizacyjnej, w której była załatwiana Pani/Pana sprawa: *
Kancelaria Ogólna
Sekretariat Starosty
Wydział Komunikacji
Wydział Inwestycji i Drogownictwa
Wydział Architektury
Wydział Promocji i Spraw Społecznych
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Referat Zarządzania Środowiskiem
Referat Edukacji
Biuro Paszportowe
Inne

III.

Prosimy o zaznaczenie, w jakim stopniu zgadza się Pani/Pan z poniższymi twierdzeniami

1. Z łatwością odnajduję istotne informacje na stronie internetowej Starostwa
Zgadzam się
Raczej się zgadzam
Nie mam zdania
Raczej się nie zgadzam
Nie zgadzam się
2. Nie miałem problemu z dodzwonieniem się do Starostwa i uzyskaniem rzetelnej informacji w mojej sprawie
Zgadzam się
Raczej się zgadzam
Nie mam zdania
Raczej się nie zgadzam
Nie zgadzam się
3. Tablice informacyjne, ogłoszenia, broszury i ulotki są prawidłowo rozmieszczone i aktualne.
Zgadzam się
Raczej się zgadzam
Nie mam zdania
Raczej się nie zgadzam
Nie zgadzam się
4. Miejsca, w których oczekuję na załatwienie sprawy i mogę wypełnić dokumenty, są dobrze zorganizowane i wystarczające.
Zgadzam się
Raczej się zgadzam
Nie mam zdania
Raczej się nie zgadzam
Nie zgadzam się
5. Pracownicy Starostwa o godz. 8.00 są gotowi do obsługi Klienta (włączone komputery, przygotowane pieczątki i inne materiały).
Zgadzam się
Raczej się zgadzam
Nie mam zdania
Raczej się nie zgadzam
Nie zgadzam się
6. Pracownicy Starostwa ubrani są odpowiednio do miejsca pracy i noszą identyfikatory.
Zgadzam się
Raczej się zgadzam
Nie mam zdania
Raczej się nie zgadzam
Nie zgadzam się
7. Pracownik, który mnie obsługiwał, wykazał się pełnym zaangażowaniem w procesie realizacji mojej sprawy m.in. pomógł mi w wypełnieniu dokumentów, poinformował o terminie załatwienia mojej sprawy.
Zgadzam się
Raczej się zgadzam
Nie mam zdania
Raczej się nie zgadzam
Nie zgadzam się
8. Pracownicy Starostwa, aby przyśpieszyć załatwienie mojej sprawy kontaktują się ze mną telefonicznie i poprzez pocztę elektroniczną.
Zgadzam się
Raczej się zgadzam
Nie mam zdania
Raczej się nie zgadzam
Nie zgadzam się
9. Pracownik Starostwa, który mnie obsługiwał, posiadał niezbędną wiedzę i umiejętności (znał przepisy i potrafił się nimi posługiwać).
Zgadzam się
Raczej się zgadzam
Nie mam zdania
Raczej się nie zgadzam
Nie zgadzam się
10. Pracownicy właściwie reagują na przekazywane przeze mnie uwagi, skargi i wnioski, a w przypadku pomyłki przyznają się do błędu i przepraszają.
Zgadzam się
Raczej się zgadzam
Nie mam zdania
Raczej się nie zgadzam
Nie zgadzam się
11. Pracownicy Starostwa odnoszą się do mnie z szacunkiem, są życzliwi i pomocni.
Zgadzam się
Raczej się zgadzam
Nie mam zdania
Raczej się nie zgadzam
Nie zgadzam się
Dodatkowe uwagi:

   Dziękujemy za czas poświęcony na wypełnienie ankiety!

mad4media user interface design

POLECAMY
         Dwumiesięcznik Informator Powiatu Legionowskiego

Otwarte Mistrzostwa Mazowsza
Samorządów w Piłce Nożnej

Piłkarska Liga
Powiatu
Legionowskiego

 

Oficjalny portal turystyczny regionu
Jeziora Zegrzyńskiego

   
Turystyczny Szlak Patriotyczny
Polski Walczącej

 
 

Informator
Powiatu Legionowskiego